Porady

Skorzystaj z pomocy specjalistów w kontakcie z klientem

Coraz większą popularnością cieszą się siłownie, szkoły tańca lub różnego rodzaju placówki organizujące zajęcia gimnastyczne, takie jak joga, czy pole dance. Wynika to z tego, iż sporo osób bardziej niż kiedyś przykłada uwagę do kondycji fizycznej i wiąże to z dobrym zdrowiem oraz prowadzeniem odpowiedniego stylu życia. Co więcej, zajęcia takie pozwalają im odnaleźć pasję i ciekawą aktywność w czasie wolnym.

Jako że miejsc tych jest coraz więcej, rośnie też w branży konkurencja. Dlatego właściciele takich obiektów powinni w taki sposób organizować zajęcia oraz różne wydarzenia cykliczne, by przyciągnąć większą liczbę osób niż punkty prowadzące tę samą działalność w okolicy. Powinni również przykładać większą niż dotychczas uwagę do kompetentnej komunikacji z klientem. Należy więc zadbać o to, aby klienci od początku czuli się potraktowani profesjonalnie, co nie jest trudne, gdy wykorzystuje się narzędzia takie jak voicebot call center, który często jest pierwszym z łączy pomiędzy siłownią a klientem.

Warto nawiązać współpracę z firmami oferującymi taką możliwość. Zajmą się one również działaniami promocyjnymi. Na przykład, możliwa będzie do uzyskania moderacja social media, która sprawi, że firmowy profil będzie atrakcyjny dla odbiorców. Chętniej będą więc oni gromadzić się w społeczność. Im większa placówka, tym bardziej powinna ona być dostępna dla klientów poprzez różne kanały komunikacji. Pomocnym narzędziem okazać się może dodatkowo w tym wypadku infolinia dla firm, opracowana na podstawie indywidualnych wyznaczników, na podstawie tego, czego oczekują osoby korzystające z danego miejsca.

W tym celu można wcześniej przeprowadzić badania CATI, które pod kątem badania rynku fitness pozwalają ocenić zapotrzebowanie na poszczególne usługi w danej miejscowości. Można na przykład dowiedzieć się, jakie ćwiczenia będą chętnie wybierane, czy czego oczekuje się od karnetu. Można też zdecydować się na backoffice outsourcing, który dla danej placówki zajmie się częścią lub całością spraw organizacyjnych i marketingowych. Takie wsparcie sprawi, że o własny obiekt można będzie poczuć spokój.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *